Årsmöte Sektion Väst

Seko Bring Citymail Sektion Väst har årsmöte lördag den 10 februari kl 12.00.

Alla medlemmar är välkomna på Seko Bring Citymail Sektion Västs årsmöte. Mötet kommer vara i Seko Västs lokaler på Fjärde Långgatan 48 och när mötet är slut går vi ut och äter en bit mat på O'Learys vid Järntorget.

På årsmötet har medlemmar ett bra tillfälle att påverka det lokala fackliga arbetet då vi bland annat kommer välja in förtroendevalda till sektionsstyrelsen: en sektionsordförande tillika ledamot (2-årsmandat), två ledamöter (2-årsmandat) och två ersättare (1-årsmandat). Dessutom ska vi välja två Huvudskyddsombud (Väst 1 och Väst 2). I de fall där det finns flera nomineringar till platserna kommer omröstning ske. Alla medlemmar har rösträtt på mötet, så din närvaro har betydelse. Om du är intresserad av att bli fackligt aktiv eller vill nominera en arbetskamrat hör av dig till oss på sekovast@bringcitymail.com. Nomineringsstopp är 2 februari.

Anmälan till mötet kan ske på mail eller via sms till 0704203423. Uppge namn och arbetsställe. Sista dag för anmälan är 8 februari.

/Sektion Väst